Moszkvában még nem borzolják a közlekedők idegeit a lassan haladó, ezért a forgalmaz szándékosan feltartó mobil hirdetések, de nem örülhetnek sokáig az ottani közlekedők. Egy reklámügynökség most úgy határozott, bevezeti ezt a hirdetési formát. Vásároltak 30 darab használt kisteherautót, és ügyfél híján egyelőre saját hirdetéssel látták el azokat, és kiküldték azokat az utcára.
Mindenképpen feltűnést akartak, ezért lényegében fedetlen női kebleket ragasztottak nagy méretben a kisteherautók oldalára, a „vonzzák a tekinteteket” szlogennel. Ebben igazuk lett, amerre csak az autók jártak, folyamatosan történtek a balesetek, a nap végére 517 karambol történt a plakátok miatt. Nem csoda, hogy a rendőrség végül járőrautókkal vadászta le a Sarafan Reklámügynökség összes autóját, és azokat lefoglalták. Természetesen a megkárosított autósok rögtön követelésekkel léptek fel a reklámügynökséggel szemben, amelynek vezetője ígéretet tett a felmerült, a biztosító által nem térített kiadások megtérítésére. Ennek ellenére azonban perek százai várhatóak, hiszen volt olyan, aki üzleti tárgyalás késett le a baleset miatt. Az ütközések többsége egyszerű ráfutásos baleset volt, de a közúti rendőrség egyszerűen nem győzte létszámmal a sok helyszínelést, ezért akár több órát kellett a helyszínen várakozniuk az autósoknak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!