A szigorodó előírások azt jelentették, hogy az új Porsche 911 GT3-as kifejlesztésével megbízott mérnökcsapat munkájának 80%-a arra ment el, hogy megfeleljenek ezeknek, és csak 20% jutott arra, hogy javítsanak a teljesítményen.
A nagyobb méretek ellenére nem növekedett a saját tömeg, miközben az RSR és Cup versenyautókból veszik át a kettős keresztlengőkaros felfüggesztést; ez lesz az első közúti 911-es ezzel a felépítéssel. Elöl 20, hátul 21 colos kerekeket használnak Michelin Pilot Sport Cup 2-es abroncsokkal, elöl 408, hátul 380 mm-es átmérőjűek a féktárcsák.
A 4,0 literes, hathengeres szívómotor 510+ lóerős teljesítményű lesz és 9000/perces leszabályozási fordulatot is említettek, a hatfokozatú kézi kapcsolású váltó mellett hátfokozatú duplakuplungos egység is elérhető lesz. Az új aerodinamikai csomaggal az új Porsche 911 GT3 változatlan légellenállás mellett 50%-kal nagyobb leszorító-erőt termel. További részletek hamarosan, a hivatalos bemutató idején.