Szégyellheti a Bentley, hogy a belső égésű motor egy V6-os benzines a Bentayga nevű óriás szabadidő-autó egyszerűen Hybrid névre hallgató, hálózatról tölthető hibrid hajtással ellátott változatában, mert a sajtóanyag az említésen kívül egyéb részlettel nem szolgál a 3,0 literes V6-os biturbóról. Meglepetés nincs, a Porsche kisebbik plug-in hibrid hajtásáról van szó.
Azt azonban nem győzik hangsúlyozni, hogy a NEDC ciklus szerint 50 km-t is meghaladja az elektromos hatótáv – tehát jó, ha a 30-at eléri a valóságban –, és hogy alig két és fél órába telik az akkumulátor feltöltése. A 75 g/km-es CO2 kibocsájtásával ez lesz a valaha gyártott legtakarékosabb Bentley – már ami az elméleti fogyasztást illeti, a gyakorlatban csodát nem szabad várni, bár a márka vásárlóit a W12-es biturbó benzinszámlája se vágja a földhöz.
Onnan látszik, hogy divattermékről van szó, hogy a gyári fali töltődoboz megjelenését Philippe Starck formatervező készítette. Fenntartható anyagokból készítik a dobozt, ami préselt bio-szövetet és alumíniumot jelent, a gyár szerint olyan szép lett a megjelenés, hogy nem tudja majd megállni a tulajdonos az akkumulátor töltését, miután hazaér.
Az utastérben annyi a változás, hogy a központi kijelző már az energiaáramlást és részletesebb fogyasztási adatokat képes megjeleníteni, és mivel nincs szükség a motorleállító kapcsolójára, annak a helyére kerül az elektromosmód-választó: elektromos, hibrid és energiatartalékolás közül lehet választani. Az akkumulátor töltöttségét jelző óra a hűtőfolyadék-hőmérsékletének helyét foglalja el.