Nem a motorteljesítményt fokozták a Hyundai mérnökei, amikor az i30 N Performance kivitelének a fokozásáról volt szó, hanem a tömeget csökkentették és nem mellékesen a felfüggesztést is áthangolták. A 19 colos OZ Racing felnik 22 kg-mal veszik ki a részüket a tömegmegtakarításból, a karbon motorháztető 7,2 kg-ot spórol, a karbon küszöbburkolat oldalanként 499 gramm mínuszt jelent, az integrált diffúzor 386 gramm megtakarítás, a Sabelt övek és első kagylóülések egyenként 7,5 kg-ot hoznak. Az első koptató 240 gramm többletet jelent, de fontos volt az aerodinamikai csomag miatt.
A változtatások eredményeként a Hyundai i30 N Performance tömegéből 50 kg-ot és 4 grammot faragtak le a mérnökök, a Project C elnevezésű változatnál, amely megtartotta a 275 lóerő és 378 Nm teljesítményű 2,0 literes turbómotort. A hasmagasság 6 mm-rel csökkent a rövidebb rugókkal, de a tömegközéppont 8,8 mm-rel került közelebb az aszfalthoz, a lengéscsillapítók feszesebbek. A hátsó kerékagyakat acél helyett alumíniumból készítik, ez oldalanként 4,66 kg-os megtakarítás, az egyébként feláras hátsó toronymerevítő természetesen ott van a fedélzeten.
Noha a motorteljesítmény változatlan, a Sport és N Drive módokat áthangolták a még közvetlenebb vezetési élmény érdekében, nem spóroltak az Alcantarával, amellyel az üléseket, a kormányt, és az ajtókat burkolták, a váltókar dugattyút mintáz. Az anyósülés előtt helyezik el a 600 darabos limitált széria sorszámos emblémáját. Kívülről a látható karbon elemekről lehet felismerni az európai piacra készített különleges változatot, amelyet még az idén piacra dobnak.