Az 1974-es Párizsi Autószalonon állította ki a Porsche a 911 Turbo modelljét, amelyet 1975 tavaszán vásárolhattak meg a vásárlók, azonban a Porsche turbó-korszaka már ezt megelőzően, 1974 nyarán elindult. Ekkor adták át az első, feltöltött motorral szerelt 911-est tulajdonosának, aki nem volt más, mint Ferdinand Porsche lánya, Louise Piëch, aki 70. születésnapjára kapta ajándékba az egyedi autót. Nem kapta meg a kiszélesített karosszériát ez a példány, a motorházfedélen is meghagyták a Carrera-feliratot, és mivel Louise Piëch a maga természetes szépségében akarta élvezni az osztrák alpesi panorámát, nem színezett szélvédőt használtak, a kesztyűtartófedélen helyezték el az LP iniciálét, és a Turbo-Porsche Nr 1., Stuttgart-Zuffenhausen, 29. Aug. 1974. feliratot mutató plakettet.
Ez az autó is ki lesz állítva az április 25-28. között megrendezésre kerülő stuttgarti Retro Classics kiállításon, az A74-es standon lesz látható a Porsche gyár fél évszázados Turbo-története, lesz a témában szakmai előadás, és vezetett túrák is lesznek a standon lévő autók kapcsán. Utóbbiak közé tartozik még egy 1975-ös 911 Turbo 3.0 Coupé, amely Silbergrün-Diamant fényezésű, és az első 30 legyártott példány közül való – ezeknél még Carrera-külső tükröket használtak, a sárvédő-szélesítéseket kézzel hegesztették rá a lemezekre. Az 500 négyzetméteres standon ott lesz még egy 1996-os 911 GT2, egy 1998-as, középmotoros 911 GT1, és ott lesz egy 911 Turbo S Duet is, amelyet az Embraer Phenom 3000E repülőgéphez lehetett rendelni – a passzoló repülőgép nem lesz ott a stuttgarti vásárvárosban. Ott lesz viszont az a fél évszázados Turbo-felirat, amelyet anno rendezvényeken használtak a Porsche 911 Turbo népszerűsítésére.