A Ford 1985-ben dobta piacra az Egyesült Államokban a középkategóriás Taurus típusát, amely arrafelé a legjobban fogyó személyautók közé tartozik. Azonban fontosabbnak ítélték, hogy ne hazai pályán, hanem Kínában mutassák be a legújabb generációt, pedig itt csak most debütál a típus.
Mivel az észak-amerikai változatot még nem ismerjük, nem tudjuk, mennyire alakították a kínai piac igényeihez az 5 méteres hosszal és 2,95 méteres tengelytávolsággal rendelkező lépcsős hátú autót – első ránézésre nagyon is hasonlít a Ford limuzinja a távol-keleten nagyon népszerű Audi A6-osra. Ezen felül valószínűleg a sofőrös belső kialakítás tartozik ide.
Arról van szó, hogy a hátsó ülés könyöklőjét lehajtva a szélső ülések fűtését/szellőzését, a masszázsfunkciót és a médialejátszót vezérlő panelt találunk. Természetesen bőrkárpit borítja az üléseket, és – fényképet nem közöltek róla, de állítólag – a műszerfal tele van fabetétekkel. A Changan Ford üzemében készül majd a helyi piac számára a Ford Taurus, egyedüli erőforrásként a 2,7 literes, V6-os EcoBoost lesz elérhető, a teljesítményt nem közölték, csak azt, hogy 6 fokozatú automatikus váltó csatlakozik az erőforráshoz, ami az első kerekeket hajtja.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!