A Dodge először 1968-ban dobta piacra a Scat Pack elnevezésű opciós csomagjait, amely után nem sokkal a Scat Enterprises nevű alkatrészeket gyártó vállalkozás be is perelte a Chryslert védjegybitorlás címen. A Dodge 1971-ben felhagyott a Scat Pack csomagok forgalmazásával, a per is véget ért, hiszen megszűnt a védjegybitorlás.
A Dodge már egy ideje próbálkozik a Scat Pack csomagok piacra dobásával, még 2013 augusztusában nyújtotta be védjegyoltalmi kérelmét, amelyet azonban elutasított a hatóság, hiszen a Scat Enterprises tulajdonában van a névhasználat joga. A tavalyi SEMA kiállításon még csak egyedi tanulmány volt a Scat Pack-kel szerelt Challenger, az idein azonban már a bárki számára megvásárolható változattal találkozhatnak majd a látogatók.
A Scat Enterprises erre a hírre rögtön újra beperelte az immár FCA néven futó céget, ugyanúgy védjegybitorlás címen, mint régen. Az autógyár gyorsan reagált, szerinte csak a pénzről szól az egész, és a maga részéről mindent megtesz majd annak érdekében, hogy bebizonyítsa igazát, miszerint övé a Scat Pack név használatának a joga. A Dodge márkaigazgatója, Tim Kuniskis személyesen járt közbe a konszern vezetőségénél a Scat Pack csomag visszahozása ügyében – a garázsában áll egy 1971-es Challenger, Scat Pack csomaggal…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!