Már nem tartozik a startupok közé a dán Zenvo, amely jövőre dobja majd piacra harmadik konstrukcióját. Addig is még elkészítik a TS-sorozat csúcsmodelljét, a TSR-GT esetén már nem a leszorító-erőre, hanem az alacsony légellenállásra hegyezik ki az aerodinamikai csomagot (hátsó szárny, keréktárcsák), aminek köszönhetően az autó végsebességét elektronikusan kell korlátozni 424 km/órában – ennyit garantál az abroncsok gyártója. Fontos változás még, hogy a saját fejlesztésű váltónál megnyújtják az áttételeket, és az 5,8 literes, 2 kompresszorral pumpált V8-as teljesítményét is 1360 lóerőre növelik – E85-tel tankolva tudja ezt a gép.
Ahogy azt a névben szereplő GT név is jelzi, ezúttal nem kőkemény szuperautóról, hanem egy túrázásra alkalmas járműről van szó, ami a dánok értelmezésében padlószőnyeget (hangszigetelés), Alcantara helyett bőrrel bevont műszerfalat, kormányt és üléseket jelent. A pletykák alapján azért is kell teljesen új autót fejlesztenie a Zenvo-nak, mert a következő generációnál már V12-es blokkot használnak majd elektromos rásegítéssel, és kell a hely a sok hengernek és az akkumulátornak is – cserében 1500-1800 lóerős teljesítményt adnak majd. A Zenvo TSR-GT-ből egyébként mindössze 3 darabot készítenek, ezeket mind előre értékesítették, a vételárat nem hozták nyilvánosságra.