A benzines, dízel és plug-in hibrid modellek után 2023-tól már akkumulátoros-elektromos hajtással is megvásárolható lesz az Opel Astra, a technika megegyezik azzal, amit a padlólemez-társ e-308-as is kap. Az első kerekeket hajtó motor 156 lóerős, nyomatéka 270 Nm – Sport módban, Eco és Normal üzemmódban az energiatakarékosság érdekében visszafogja a teljesítményt az elektronika. Az Opel Astra Electric 54 kWh kapacitású akkumulátort kap, ami 416 km-es elektromos hatótávolságot eredményez a WLTP-szabvány szerint, a fedélzeti töltő 11 kW-os, és 100 kW-os villámtöltésre van lehetőség.
„Az Astra Electric és az Astra Sports Tourer Electric valódi úttörő: az ötajtós és a kombi elektromos változatának megjelenésével vásárlóink mindennapi használatra alkalmas, kényelmes és lokálisan emissziómentes autókba ülhetnek, olyanokba, amelyeknek a vezetése is élmény. az Opelnél pontosan ezt értjük a mobilitás zöld megújulása, azaz ‘Greenovation’ alatt. Ugyanakkor folytatjuk elektromos átalakulásunkat, márkánk teljesen elektromossá válásának folyamatában, Európában az új Opel Astra Electric rendkívül fontos mérföldkő” – mondta Florian Huettl az Opel vezérigazgatója.
A padló alá beépített akkumulátorral nem csökken a csomagtér mérete a plug-in hibrid változathoz képest, a kombinál 516-1553 literes lehet a raktér. A műszerfal megegyezik a többi változattal, és itt is az automatikus váltó irányválasztó kapcsolóját használják, az Astra Electric esetén alapfelszerelés a 18 colos felni. Az 5 ajtós változat már 2023 tavaszától rendelhető, a kombi fél évvel később érkezik.