A 2,7 literes V6-os EcoBoost turbómotor alapján fejlesztette ki a Ford konszern az új 3,0 literes V6-os EcoBoost erőforrást, amely a felfrissített megjelenésű Lincoln MKZ-ben debütál 400 LE/542 Nm teljesítménnyel, és ezzel rögtön beállítja a márka teljesítmény-csúcsát is – annyira ki van hegyezve az új hathengeres, hogy 93-as oktánszámú benzinnel üzemel. Összkerékhajtást párosítanak ehhez az erőforráshoz, felár ellenében elérhető Driver”s Pack csomag része a nyomatékot oldalanként is elosztani képes differenciálmű, amelyet a Focus RS is használ, és mivel luxus- és nem sportautóról van szó, a féknyergeket elefántcsont színűre festik.

Az alapmotor a 2,0 literes négyhengeres EcoBoost 250 lóerővel, ezen kívül még a benzin-elektromos hibrid hajtást említik, nem tudjuk, mi lett a sorsa a frissítés előtt elérhető 3,7 literes V6-os szívómotornak. A megjelenés leginkább a márka új arculatának szerves részét képező hűtőrács alkalmazását jelenti, teljesen LED-es lett a fényszóró.

Az utastérben néhány kapcsolót lecseréltek, a gyakran használtakat könnyen elérhető helyre tették és az USB-csatlakozóba már extra méretű pendriveok is elhelyezhetőek. A nyitható panoráma üvegtető a lépcsős hátú autóknál legnagyobb méretű nyílást teszi szabaddá. A Ford legmodernebb vezetéstámogató segédei is elérhetőek a 2017-es Lincoln MKZ-hez, úgymint a torlódássegéd, amely dugóban araszolva követi az előttünk lévő autót beleértve a megállást és elindulást is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!