A jelenleg London utcáin közlekedő emeletes buszok dízel-elektromos hibrid hajtásúak, és meg vannak számlálva a napjaik. Egészen pontosan a belső égésű motorral szerelt járműveket betiltó brit kormányzat azokat is akkumulátoros-elektromos járművekre cserélné, erre a pályázatra készítette el a Jewel E névre keresztelt emeletes buszát a brit elektromos hajtás-specialista Equipmake és a spanyol Beulas buszgyártó.
A kerekeket egy 3500 Nm nyomatékú, 544 lóerő csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, az akkumulátor legfeljebb 543 kWh kapacitású lehet, ezzel 400 km az egy feltöltéssel elérhető hatótávolság. Az Equipmake olyan töltőberendezést készít, amivel az éjszakai pihenő alatt teljesen feltölthető a telep. A Beulas spanyol buszgyártó által készített karosszéria már a TfL (Transport for London) által kidolgozott, 2024-től érvényben lévő előírások (jobb kilátás a sofőrnek, javított utasbiztonság, stb.) figyelembe vételével készült.
Még az idén megkezdik a Jewel E tesztelését, jövőre sor kerülhet az első gyakorlati próbákra is. Ha sikerül közbeszerzést nyerni a járművel, akkor Norfolkban fogják gyártani a buszokat.