Az indiai adózási előírásoknak megfelelően 5 mm híján nem éri el a 4 méteres hosszúságot Mahindra TUV300-as szabadidő-autó hossza, és a dízelmotor lökettérfogata is 1,5 liter alatt marad; a lemezek alatt a Quanto nevű típus alváza és technikája rejtőzik.
A korábbi hírekkel ellentétben nem lett négyhengeres az mHawk 80 kódnevű turbódízel, az csak alaposan módosított változata Quanto háromhengeresének, amelynél leginkább a járáskultúrát és a zajt igyekeztek csökkenteni. A teljesítmény 84 LE/230 Nm, robotváltó rendelése esetén csak 81 LE a maximum. A csúcsmodellnél, 5 fokozatú kézi kapcsolású váltó esetén motorleállító is jár, amivel mindössze 5,4 l/100 km az indiai ciklus szerinti szabványos átlag; ne feledjük, egy több mint 1,5 tonnás, létraalvázas, hátul merevtengelyes, kapcsolható összkerékhajtású terepjáróról van szó, úgyhogy ez inkább elméleti érték.
Az indiai piac igényeinek megfelelően állították össze a felszereltségeket, az alapmodellben például még vezetőoldali légzsák és hátsó szélvédőfűtés sincs, állítható vezetőülés-magasság is csak a csúcsmodellhez jár, miközben a légkondicionáló alapfelszerelés mindenhol. Az öt ülés mögött egy alaphelyzetben 384 literes csomagteret alakítottak ki, ebben Indiában két, az oldalfalról lehajtható pótülést is elhelyeznek, az Unióba kerülő autókból hiányzik majd ez a megoldás, mert az aktuális jogszabályok értelmében mifelénk csak a menetirányra merőlegesen elhelyezett ülések lehetnek egy közúti járműben.
Indiában 2,9 millió Ft-nak megfelelő rúpiába kerül a Mahindra TUV300-as alapváltozata, arról nincs hír, mikor jut majd el hozzánk az újdonság.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!