Bemutatkozott a Suzuki Solio, és annak sportosabb megjelenésű, gazdagabban felszerelt változatának, a Solio Bandit nevű egyterűnek új generációja. A japánok új padlólemezének köszönhetően 100 kg-mal csökkent a járművek tömege, ezen felül fejlett motorleállító segíti a spórolást.
Az 1,2 literes, 90 LE/118 Nm teljesítményű négyhengeres szívómotorját indítógenerátorral, lítium-ion akkumulátorral, motorleállítóval és fékenergia-visszatermeléssel spórol. Alapfelszerelés a fokozatmentes automatikus váltó, az összkerékhajtás feláras extra – a legtakarékosabb változat átlaga a japán JC08-as mérési ciklus alapján 3,6 l/100 km.
Továbbra is furcsák az arányok, a 3,71 méteres hosszúsághoz és 1,62 méteres szélességhez 1,74 méteres magasság tartozik, a tengelytávolság 2,515 méter – utóbbi 3 centis bővülés a korábbihoz képest. Amíg a Solio hagyományos lámpákkal rendelkezik, a Bandit esetén teljesen LED-es világítást alkalmaznak, a körkamera mindkét modellhez elérhető felár ellenében. Az új padlólemezzel együtt a Suzuki legújabb fejlesztésű biztonsági rendszerei is elérhetőek lettek, a dupla kamerás vészfék-segéd mellett sávelhagyás-figyelő is kérhető. A Suzuki Solio indulóára 1,45 millió jen (3,4 millió Ft), a Bandit-ért legalább 1,82 millió jent (4,3 millió Ft) kell fizetni.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!