Tavaly ilyenkor ismerhettük meg a Precision EV nevű tanulmányt, amely az itt látható sorozatgyártású Acura ZDX előzetese volt. Jobban kidolgozták a részleteket, kevesebb lett a látványos LED-es világítás, de azért nagy vonalakban azt kapjuk a Hondától, amit ígértek. A karosszéria 502 cm hosszú, 196 cm széles és 164 cm magas, a tengelytávolság 309 cm.
A GM-Honda megállapodás értelmében a General Motors által kifejlesztett Ultium műszaki alapra építik fel a szabadidő-autót, amelynek lesz normál és sportos Type S változata is. Előbbinél opciós, utóbbinál széria a 2 hajtómotoros összkerékhajtás, így a teljesítmény 340 vagy 500 lóerő. Az akkumulátor minden esetben 102 kWh kapacitású, ami 463-523 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. Legfeljebb 190 kW-os villámtöltésre van lehetőség, megfelelő töltőoszlopon 10 perc alatt 130 km-nyi energiát tud vételezni az autó.
Az alapfelszereltségű Acura ZDX 20 colos felniken gördül (2065/20-as négyévszakos abroncsok) és acélrugókat használ, a Type S 22 colos felniket kap (275/40-es négyévszakos abroncsok, opciósan nyári abroncsok), légrugókat és elöl Brembo féket (396 mm-es tárcsa, 6 dugattyús sárágára fényezett nyereggel) használ. Az Acura ZDX esetén a Bang&Olufsen hifi a hangulatvilágítással együtt dolgozva képes befolyásolni a bent ülők hangulatát a kiválasztott programnak megfelelően. Nem valószínű az Acura ZDX európai megjelenése, hiszen a GM kifejezetten Észak-Amerikára szabta a villanyautó-alapját, és a japánok is így vannak az azt használó szabadidő-autóval.