Noha műszakilag továbbra is a Bentley Continental GT testvére a Flying Spur nevű luxuslimuzin, a brit márkánál most egyedi megjelenést adtak a lépcsős hátú modellnek, amelynek az orrát díszítő repülő B betű képes visszahúzódni a karosszériába. Szögletesnek nem nevezhető a vonalvezetés, de a kétajtósnál mindenképpen egyenesebbek a vonalak.
Sokat dolgoztak a fejlesztők, mert egyfelől sofőrös autóról van szó, másfelől olyanról, amelyet bármikor szívesen vezet a tulajdonosa. Utóbbi biztosítása érdekében első Bentleyként kapott összkerék-kormányzást a típus, amellyel az összkerékhajtást és az aktív felfüggesztést egészítik ki – utóbbi immár háromkamrás légrugókkal dolgozik. Teljesen új fejlesztés az alumínium-műanyag karosszériaváz, az elektromos rendszer teljes egészében 48V-os.
Sofőrrel használva az autót a tulajdonos 130 mm-rel hosszabb tengelytávolságnak (lábtér) örülhet, illetve a Mulliner Driving Specification rendelésekor világújdonságnak számító háromdimenziós gyémántmintás bőrkárpiton foglalhat helyet. 15-féle kárpit/tetőkárpit-szín közül lehet választani, kristálygombok jelentek meg a műszerfalon. Többféle fabetét, vagy akár karbon díszek is rendelhetőek a műszerfalra, amelynek közepén a forgó képernyő mögött a legmodernebb kommunikációs megoldásokat biztosító fejegység is ott van.
Első körben csak W12-es biturbóval lehet majd megvásárolni a Bentley Flying Spurt, a 635 lóerős teljesítményhez 900 Nm-es maximális nyomaték tartozik, a váltó nyolcfokozatú, duplakuplungos egység. A 0-100 km/óra gyorsulást 3,8 másodperc alatt tudja le a luxuslimuzin, a csúcssebesség 333 km/óra. Az összkerékhajtás alapesetben a hátsó tengelyre küldi a nyomatékot, a többtárcsás tengelykapcsolót akkor aktiválja az elektronika, ha tapadásvesztést érzékel. Amíg normál esetben akár 480 Nm-t is küld az első tengelyre a rendszer, Sport módban legfeljebb 280 Nm-t megy előre, hogy domináns maradjon a hátsó hajtás.
A sorozatgyártású autókon alkalmazott legnagyobb, 42 centis átmérőjű acél féktárcsákat használ a Flying Spur az első tengelyen, a féknyergek alapesetben fényes feketék, extraként piros színűek. A pillangószelepes kipufogórendszer gondoskodik arról, hogy csak akkor hangoskodjon a W12-es biturbó, ha azt helyénvalónak ítéli meg a sofőr. Idén ősztől rendelhető a Bentley Flying Spur, az első megrendelők pedig 2020 elején ülhetnek bele autójukba.