A Compact (4,6 m), a Standard (4,9 m) és a Long (5,3 m) kivitel is változatlan méretű utas- és csomagteret kínál, mivel az 50 vagy 75 kWh kapacitású akkumulátorokat a padlólemez alá építik be. Ez az elrendezés jót tesz a karosszéria merevségének, sőt, a vezethetőségnek is, hiszen az e-Traveller súlypontja alacsonyan van, és a súlyelosztása is ideális, ráadásul a vontatható utánfutó tömege sem csökkent, továbbra is meghaladja az egy tonnát.
Az e-208-as és e-2008-as hajtásláncát úgy módosították, hogy nagyobb erőkifejtésre legyen képes, így könnyebben mozgásba hozza a nagyobb tömeget. 136 LE/260 Nm teljesítményű villanymotorja – kiviteltől függetlenül – 13,1 másodperc alatt gyorsítja 0-ról 100 km/órára az e-Travellert, melynek végsebessége az elektromos személyautók esetében is szokásos 130 km/óra. A kisebbik, 50 kWh-s akkumulátorral 230, a nagyobbik, 75 kWh-s változattal 330 km a WLTP-ciklus szerint mért hatótáv.
230 voltos hálózatról az akkumulátorok teljes feltöltése 15, illetve 23 órát vesz igénybe, 100 kW-os utcai töltővel azonban 30, illetve 45 perc alatt elérhető a 80%-os töltöttség. Az üzleti és magánvásárlóknak egyaránt ajánlja újdonságát a Peugeot. A Shuttle kivitel 5-9, 6-7 vagy 4-5 üléssel készül, akár különálló bőrfotelek, háromzónás légkondicionáló és teljes sötétítés is elérhető. A Combispace modellt családi autónak szánják 5-8 sínen csúsztatható, kivehető üléssel, és szabadon variálható raktérmérettel.
A betekintési szögtől függően színváltós oroszlán emblémáról, az egyedi hűtőrácsról és a bal első sárvédőn elhelyezett töltőnyílásról felismerhető akkumulátoros-elektromos változat belsejében az irányváltó gombok (e-Toggle) és az Eco, Normal, illetve Power üzemmód kapcsolója mellett a műszeregység is különbözik a hagyományos hajtáslánccal felszerelt modellekétől. Fordulatszámmérő helyett például teljesítményjelzővel látják el, de a digitális kijelzőn többek között az akkumulátor töltöttségi szintje is nyomon követhető.