A Los Angelesi Autószalonon leplezték le a Toyota Rav4-es hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt változatát, arrafelé a Prime utónevet kapja a modell, míg Európában Plug-in Hybridként gyarapítja majd a választékot a zöld rendszámos kivitel. A 2,5 literes benzinmotor teljesítménye nem változott, de megnövelték a villanymotorok teljesítményét, új elemként kapcsolófülek kerültek a kormány mögé, amelyekkel a motorfékhatást tudja befolyásolni a vezető.
Teljesen feltöltött akkumulátorral 6,2 másodperces 0-100 km/óra sprintre képes ez a Rav4-es, az elektromos hatótávolsága WLTP-módszer szerint mérve meghaladja a 60 km-t – pontos értéket majd a forgalmazás 2020 második felében esedékes indulásához közeledve mondanak majd.
Az észak-amerikai Toyota Rav4 Prime kapcsán azt is tudjuk, hogy színes fel-a-fejjel kijelzőt kap a modell. A lítium-ion akkumulátor a padló alá kerül, és hagyományos fűtés helyett a Prius Plug-in Hybridnél használt hőszivattyút vetik be, alapfelszerelés az összkerékhajtás – épp csak nagyobb teljesítményűek az első-hátsó villanymotorok.