Sok hűhó, mindössze harminc lóerőért. Röviden így foglalható össze a Porsche Panamera GTS, amelynél a 4,8 literes szívó V8-as teljesítményét 400-ról 430 lóerőre növelték, a maximális nyomaték 500-ról 520 Nm-re emelkedett.
A körítéssel azonban nem bánt szűkmarkúan a zuffenhauseni gyártó, sportülések, alapáron adott Sport Chrono csomag, az autó három üzemmódja is dinamikus: normál, sport és sport plusz állás van. Széria még a rajtautomatika, így a hétfokozatú dupla kuplungos váltó segítségével bárki reprodukálni tudja a 4,5 másodperc 100-ra gyorsulást.
Úgy programozták a légrugózást, hogy 10 mm-rel legyen alacsonyabb a hasmagasság, hátul oldalanként 5 mm-rel növelték a nyomtávot a nagyobb stabilitás érdekében. A Turbo modellről származik az aktív hátsó szárny, a 19 colos felnik és a fékrendszer.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!