Az első törésteszteket 1993-ban végezték el az ANCAP, azaz Australasian New Car Assessment Programme program keretében, akkor még más vizsgálatokat végeztek. Mindössze 1, frontális töréstesztet készítettek 56 km/óra sebességgel, és mindössze 2 első utas biztonságát nézték. Első körben a 9 legnépszerűbb ausztrál autót törték össze, érdekes adalék, hogy ezek közül – Ford Falcon, Mitsubishi Magna, Holden Commodore, Mazda 626, Honda Accord, Subaru Liberty, Nissan Pintara, Toyota Camry és Volvo 940 – egyedül az utóbbihoz adtak légzsákot (csak a vezetőnek), egyébként csak 3 pontos biztonsági öv vigyázott az utasok testi épségére.
Nem meglepő módon a 64 km/órás sebességgel deformálódó akadálynak vezetett, 1993-ban gyártott Mitsubishi Magna (mifelénk Sigma) minimális védelmet nyújt az utasainak, a mérési adatok alapján koponyatörés, agysérülés veszélye fenyeget azáltal, hogy a fej a kormánynak ütközik. A vezető lábai és alteste is súlyos sérüléseket szenved, és ugyanez elmondható a hátsó utasokról is.