Miközben a Japan Mobility Show-n még tanulmányként állították ki a Suzuki Swift új generációját, a kiállítás utolsó napján már megmutatták a sorozatgyártású változatot is – egyelőre online. Japánban még 2023 decemberében megindul a forgalmazás, akkor majd pontosabb műszaki adatokkal is rendelkezünk majd. Annyit árultak el, hogy egy új fejlesztésű, 1,2 literes 3 hengeres benzinmotort (Z12E) kap a Swift, ami alacsony fordulaton nyomatékosabb az eddigi 4 hengeresnél, ehhez új, az eddiginél könnyebb fokozatmentes automatikus váltót is készítettek, és természetesen megmarad a 12 voltos lágyhibrid rendszer is. Japánban egyszerű feláras extra az összkerékhajtás.
Japánban alapfelszerelés lesz a 9 colos képátlójú érintőképernyős fejegység és az Indiában futó álcázott prototípusok belsejében is ezt látták – India a legnagyobb piaca a kisautónak, ez a jövőben se változik, tehát az új modellt ők a japánok után nem sokkal már megkapják. Továbbfejlesztették a vezetőtámogató rendszert, van sávtartó és a vezetőt is figyeli az autó. 3 felszereltséggel indul a Suzuki Swift forgalmazása japánban, az XG alapszinten fekete a hűtőrács körüli keret és dísztárcsás acélfelniket kap, a másik kettőnél (MX és MZ) az alsó ív krómozott és 16 colos alufelniket adnak, az MZ csúcsszinten elektronikus a rögzítőfék.
A nemzetközi modellről egyelőre csak pletykák vannak, eszerint lesz majd 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó is és a Suzuki saját fejlesztésű Strong Hybrid öntöltő hibrid hajtása is elérhető lesz. A Sport modellről se feledkeznek meg, de annak érkezése nem várható 2025 előtt, annál várhatóan kitartanak az 1,4 literes lágyhibrid turbómotor mellett. A Suzuki jelenlegi terveiben az szerepel, hogy a Swift csak a 2030-as pénzügyi évben lesz villanyautó, addig kitart az elektrifizált belső égésű motor mellett.