Amíg a Volvo szerint legalább 6 centi kell ahhoz, hogy könnyű terepen is elboldoguljon az XC90-es kombi, a Mercedes szerint ehhez elég 29 mm az E-osztály All-Terrain változata esetén. Ahogy a svéd autónál, úgy itt is lehet még tovább emelni a karosszériát a légrugózásnak köszönhetően, jelen esetben 2 centivel – legfeljebb 35 km/h-s tempóig. Az eredeti 29 mm-es növekmény egyébként a légrugók átprogramozásából (15 mm) és a nagyobb átmérőjű kerekekből (14 mm) áll össze.
mercedes2
Strapabíró a megjelenés, egyébként a 19- vagy 20 colos felnikre szerelt abroncsok erősen korlátozzák a tereptulajdonságokat. A műfajban kötelező műanyag védőburkolatok mellett egyedi hűtőrácsot is kap a terepkombi, amelyen azért krómcsíkból is többet helyeztek el, hiszen mégiscsak prémiumtermékről van szó. Az utastérben csak az All-Terrain változathoz elérhető alumínium-karbon betétek teszik egyedivé az utazási élményt, az egész az Avantgarde belső hangulatra épül, amelyet Exclusive és designo elemekkel lehet még tovább fokozni.
mercedes3
Csak összkerékhajtással kínálja a Mercedes új modelljét, és az E-osztály esetén ez jelen pillanatban egyedüliként a 220 d jelzésű 2,0 literes, 194 lóerős dízelt jelenti a 9 fokozatú automatikus váltóval, de azt is írják, hogy nem kell sokat várni a hathengeres dízelre. A négyhengeressel is elég fürge az All-Terrain, 8,0 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, csúcssebessége 232 km/h. A szabványos átlaga 5,2 l/100 km. Az üzemmódválasztóban új elem az All-Terrain program, ilyenkor a menetstabilizáló a GLE-modellről átvett program szerint segíti a haladást.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!