Az Eletre nevű akkumulátoros-elektromos hajtású szabadidő-autóval a piacnak üzent a Lotus, az Emeya nevű szedánnal pedig a rajongóknak kedveskedik: ugyanazt a technikát kapják személyautó-köntösbe csomagolva, az alacsonyabb súlypont miatt még jobb vezethetőséggel. A márka első 4 ajtós hiper-túraautójaként hivatkoznak az újdonságra (a karosszéria 5 ajtós…), amelynél a Lotus 75 évnyi tapasztalatát és a Geely konszern minden tudását felhasználták. No meg megújuló/újrahasznosított forrásból származó anyagokat az utastérben.
Az aktív aerodinamika a vezérelt zárású első légbeömlővel kezdődik, aztán ott van a 2 szintes aktív hátsó szárny (296 mm-es szélességével 10 centivel nagyobb az Eletre szabadidő-autón használt darabnál), amely több mint 215 kg leszorító-erőt termel, és nem szabad megfeledkezni a diffúzornál elhelyezett lenyíló légterelő-lapokról, amelyek nagy sebességnél segítik a stabilitást. A Lotus Emeya karosszériáján belül 8 darab légcsatornát alakítottak ki, ezek között a légellenállást- és a fékhűtést javító járatok is vannak. Hatással van még az aerodinamikai teljesítménye a légrugózás, amely a karosszéria magasságát szabályozza.
Egyelőre a legerősebb hajtásról osztottak meg néhány számot, eszerint a 918 LE/985 Nm rendszerteljesítményű 2 motoros hajtással (elöl fogaskerék-áttétel, hátul 2 fokozatú váltó) 2,78 másodperces 0-100 km/óra sprintre képes a Lotus Emeya, a 80-120 km/óra sprintet kevesebb, mint 2 másodperc alatt letudja, a csúcssebesség 256 km/óra. A 102 kWh kapacitású akkumulátor akár 350 kW-os villámtöltéssel is táplálható, ilyenkor 5 perc alatt 150 km-nyi energia vételezhető, a 80%-os szint elérése 18 percig tart. A Lotus Emeya hiper-túraautóról még az idei év vége előtt lesznek részletes információk, a sorozatgyártás 2024-ben indul.