Carroll Shelby életében csak egy autót tervezett teljesen az alapoktól kezdve, az 1997-ben bemutatott Series 1 roadsternél – mivel a Ford motorjai nem voltak épp a legmodernebbek – a GM által kifejlesztett 4,0 literes, 32 szelepes V8-as blokkot használták. Akkor 249 példányt készítettek a roadsterből, amiből aztán készült Series 2-es változat, amelynél már kupé karosszéria is elérhető volt. A Bob Wingard által alapított Wingard Motorsports műhely úgy jön a képbe, hogy ők vásárolták meg a fel nem használt monocoque-vázakat, amelyek alapján most 10 példány erejéig feltámasztják a sportkocsit.
Nem egyszerűen csak újra gyártani kezdik az autót, az elmúlt negyed évszázad alatti fejlesztések jóvoltából merevebbé és könnyebbé teszik a vázat, nagyobb teljesítményű fékrendszer használnak, amely így akár 1000 lóerőt is elvisel. 7 autó az eredetivel megegyező alumínium karosszériát kap, a fennmaradó 3 esetén könnyű karbon karosszériát használnak. A legfontosabb változás azonban, hogy már nem a GM-től származó V8-as motort használnak, hanem vagy Ford-eredetű V8-asát – a Carrol Shelby Engine Company 427 köbinches Windsor-blokkját, netán az új 7,3 literes Godzilla V8-as kompresszoros változatát – építik a motortérbe, de lehetőség van akkumulátoros-elektromos hajtásra is.
Érdekes az árlista, az alapmodell a karbon karosszériás változat 385 600 dollárért, a kézzel formált alumínium karosszériás változat – ezt fényezik vagy egyszerűen csak polírozzák – ára 498 200 dollár, a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó és a motor felára 83 500 dollár. Az akkumulátoros-elektromos hajtás ára nem ismert. Minden egyes példányt a vásárlóra szabnak, ezen nem csak a szín- és kárpitválasztást kell érteni, de a pedálokat egy 20 cm-es tartományon belül bárhova be tudják állítani (szereléssel). A Wingard Motorsports által gyártott Shelby Series 2 Coupe bekerül a Shelby American regiszterbe.