Lefelé bővíti hálózatról tölthető hibrid hajtásainak kínálatát a BMW, a 20e jelzésű modellekben 2,0 literes turbómotor (163 LE/300 Nm) és egy villanymotor (113 LE/265 Nm) szállítja a 204 lóerős rendszerteljesítményt és a 350 Nm-es rendszernyomatékot. Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó a 20e hajtásnál, az xDrive összkerékhajtás felár ellenében választható a 3-as kombinál.
Az akkumulátor bruttó 12 kWh kapacitású, ami a 320e-nek 46-54, a 320e Touringnak 46-54, az 520e-nek 41-55, az 520e Touringnak 45-51 km-es elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. A fedélzeti töltő 3,7 kW teljesítményű, ami 3,6 órás töltési időt jelent. Elektromos módban 140 km/órás sebességet képesek elérni a BMW 320e és 520e modellek, amelyek alapáron kapják a Connected Package Professional szolgáltatást, amely már 80 európai városban teszi lehetővé azt a funkciót, hogy az alacsony emissziójú zónában automatikusan elektromos módra vált át az autó. Az akkumulátort a hátsó ülés alá építik be, így nem változik a raktér mérete, a benzintank térfogata viszont 40 (3-as sorozat) illetve 46 literre (5-ös sorozat) csökken.