Egy ideje már pletykáltak arról, hogy a Toyota az egykori far-középmotoros MR2 sportkocsi-sorozat feltámasztásán dolgozik, ennek beigazolódását láthatjuk az FT-Se elnevezésű tanulmányautóban. Ennél a 2 ülést az autó közepén helyezték el, a viszonylag hosszú orrban és farban is helyet kapott 1-1 hajtómotor, ezek és az akkumulátor-modulok is a cég nagysorozatú villanyautóiból származó alkatrészek – ezek teszik megfizethetővé a villanymotoros sportkocsit.
Hideaki Iida volt a Toyota FT-Se ötletgazdája, ő egyébként a Gazoo Racing formatervezője, de az alkotása annyira megtetszett az anyamárkának, hogy ők mutatták azt be. Persze a hangolást már a Gazoo Racing mérnökei végzik, így far-hangsúlyos lesz a hajtás, és az új generációs akkumulátor – 2026-ban már várhatóan szilárdtest-akkumulátorok is elérhetőek lesznek – hűtését felkészítik a versenypályás használatra is, értsd gond nélkül végigmegy majd a Nürbugrgingen, akár többször egymás után is.
Vegyes, acél-alumínium-karbon karosszériát kap a sportkocsi olyan hajtással, amivel 3 másodperc körüli 0-100 km/óra gyorsulás realizálható, és 250 km/órás végsebességet céloztak meg. Persze sok minden változhat még 2026-ig, a Toyota FT-Se megjelenéséig a közutakon.