Hivatalosan is megérkezett Európába az új generációs Jeep Wranger terepjáró, amelynél kétféle karosszéria, kétféle összkerékhajtás és idővel kétféle erőforrás közül lehet választani, a szeptemberi forgalmazáskezdet idején rögtön 180 gyári kiegészítő is a vásárlók rendelkezésére áll majd.
A Sport és Sahara felszereltségeknél a Command-Trac, a Rubicon-nál a Rock-Trac fantázianevű összkerékhajtást adják. Előbbihez is van terepfokozat, de csak hátra kérhető zárható differenciálmű, utóbbinál rövidebb a terepáttétel, előre és hátra is jár a gombnyomásra zárható differenciálmű, ezenkívül még az elektronikusan lekapcsolható stabilizátorok javítják a tengelyterpesztést, azaz a terepjáróképességet. A gázlómélység egységesen 76 centi.
Továbbra is lehajtható az első szélvédő, de mivel egy tetőmerevítő a helyén marad, a belső tükör ekkor is használható. Az elődhöz képest alacsonyabb az övvonal, tehát nagyobb méretűek az oldalablakok, a hátsó pótkereket is lejjebb vitték 30 centivel, hogy javuljon a kilátás. Az alumínium ajtók zsanérjait Torx kulccsal lehet levenni, a vászontető mellett a keménytető is levehető. Kontrasztos varrás dobja fel a szövet- és bőrkárpitokat, a kezelőszerveknél látható csavarok a dizájn részei.
Alapfelszerelésként kapja a nyolcfokozatú automatikus váltót az európai kivitel, az alapmotor a 2,2 literes négyhengeres turbódízel 200 LE/450 Nm teljesítménnyel. Az év végétől lesz majd elérhető a 2,0 literes turbómotor, ami 272 LE/400 Nm teljesítményű, az észak-amerikai kiviteltől eltérően itt nem tesznek említést lágy-hibrid hajtásról. Az EU-n kívüli piacokon 3,6 literes, 284 LE/347 Nm teljesítményű V6-ossal kínálják a Jeep Wranglert.