A sportosabb kisautók közé tartozik az MG3-as új generációja azzal, hogy rögtön a 193 lóerő rendszerteljesítményű Hybrid+ öntöltő hibrid hajtással kezdik a forgalmazását. Ennél Atkinson-ciklus szerint működő 1,5-ös 4 hengeres szívómotor (102 LE/128 Nm) és egy villanymotor (136 LE/250 Nm) hajtja az első kerekeket 3 fokozatú váltón keresztül – lehetőség van villanymotorral, benzinmotorral vagy mindkettővel való haladásra is. A leírás alapján a hondáéhoz hasonló rendszerről lehet szó, amelynél a belső égésű motor csak magasabb tempónál képes közvetlenül a hajtásra, egyébként a villanymotor a meghatározó. A 0-100 km/óra gyorsulást 8 másodperc alatt tudja le az hibrid MG3-as, a végsebesség 170 km/óra.
A többi öntöltő hibrid kisautóhoz képest nagy, 1,83 kWh kapacitású akkumulátor viszonylag hosszú elektromos haladást tesz lehetővé, a szabványos átlagfogyasztás az előzetes mérések alapján 4,4 l/100 km. A kínai és európai mérnökök minden nagyobb piac számára külön-külön készítették el a finomhangolást, alapvetően kényelmes autónak ígérik az MG3 Hybrid+-t, amely azért sportosan is terelgethető. A karosszériavázban már nagyszilárdságú acélt is használnak, a felfüggesztésben a rugózatlan tömeget csökkentették.
Az előd méretét megtartva – hossz 4113 mm, szélesség 1797 mm, magasság 1502 mm, tengelytávolság 2570 mm – tágasabb belső teret kínál az új generáció, a csomagtér 293 literes. Sokkal digitálisabb lett a belső, a kormány mögött egy 7 colos monitor tájékoztatja a sofőrt, a központi érintőképernyő 10,25 colos képátlójú, ez alatt találunk egy menü-gyorselérést biztosító gombsort. Hardveres navigáció, távoli hozzáférés, 4 USB-töltő, felszereltségtől függően tolató- vagy körkamera könnyíti meg a használatot, a csúcs felszereltségnél bőrkárpit és fűtött első ülések és -kormány is jár. Az MG3 Hybrid+ a márka többi autójához hasonlóan 7 év/150 000 km garanciával rendelkezik.