A Lada Sport műhelye készíti a Kalina és a Granta Sport autókat, amelyekben alaphelyzetben 120 lóerősre növelt teljesítményű 1,6 literes benzinmotor dolgozik, és a Kalina alapján elérhető az NFR modell is 140 lóerővel, Renault futómű-alkatrészekkel. A mérnökök már elkezdtek dolgozni az új Vesta és Xray modellek forró változatain.
A Vesta Sport és Xray Sport modellek közös jellemzője lesz, hogy a Lada-fejlesztésű 1,8 literes szívómotor kihegyezett változatát kapják, amelynél a normál 122 helyett legalább 140 lóerő lesz a teljesítmény. De ez nem minden, mert a Vesta alapján biztosan, az Xray esetén talán lesz majd NFR modell, amelybe az 1,8 literes blokk turbófeltöltővel és legalább 180 lóerős teljesítménnyel kerül majd. Ez az autó lesz majd a WTCC autó közúti változata. Az idei versenyszezonban egyébként nem lesz orosz pilóta a WTCC-ben induló Lada Sport Rosneft csapatban, ahol Nick Catsburg mellé Gabriele Tarquinit (korábban Honda) és Hugo Valentét (korábban Campos Racing) szerződtették.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!