A Gazella City midibusz nagy méretű hátsó karosszériájával alapesetben 22 utas (17 ülő- és 5 állóhely) és a sofőr szállítására képes, ehhez képest a most bemutatott VIP változatnál mindössze 5 ülőhelyet helyeztek el a sofőr mögötti részben. Mindez annak köszönhető, hogy a szankciók miatt hiány van a hasonló személyszállító járművekből Oroszországban, amelyet minden lehetséges módon – például a Gaz Sobol luxusváltozatával – próbálnak betömni.
Az 5 hátsó ülőhely bőrrel kárpitozott, elektromosan állítható fotel, minden ülésnél van töltési lehetőség (USB-A, USB-C és 220 V), Wi-Fi router is van a fedélzeten. A hátsó felfüggesztést légrugókkal szerelik, különösen sötét fóliával vonják be a nagy méretű ablakokat, a szériaváltozatnál hatékonyabb zajszigetelést használnak. Nem egyszerű a poggyásztároló sem, van egy külön akasztó a hátizsákoknak, külön polc a kalapoknak, és esernyőtároló is van az ajtó mellett. Az első Gazella City VIP-t a Vnukovo Nemzetközi Repülőtér vásárolta meg a terminál-repülőgépek közötti utasforgalom lebonyolítására.