Nem csak a Toyota pickupjai elnyűhetetlenek, amire a legjobb példa Brian Murpy 2007-ben vásárolt Frontier nevű platósa. A szállítással foglalkozó úriember napi 13 órákat vezetett, így jött össze az évi 124 ezer km-es futásteljesítmény, ráadásul a tervezett karbantartáson felül nem sokat kellett költeni az autóra. A 2,5 literes benzinmotornál (152 LE/232 Nm) elővigyázatosságból cserélték le a vezérműláncot 1,1 millió km-nél, az eredeti kuplungot 1,29 millió km-nél cserélték le, a hűtő és a generátor „csak” 725 ezer km-t bírt, míg a vezetőülés cseréjére 800 000 km után került sor.
Annak érdekében, hogy a Nissan tulajdonába visszakerüljön az autó, a gyár egy teljesen új – még mindig ahhoz a generációhoz tartozó – Frontiert adott cserébe, amely ráadásul sokkal több extrával rendelkezik. Négy- helyett hathengeres (3,8 liter, 310 LE/381 Nm) a motorja, és az ötfokozatú kézi kapcsolású helyett kilencfokozatú automatikus váltóval rendelkezik. A 62 éves Brian Murphy tervei szerint már nem fog egymillió mérföldet menni az új autójával, mert szeretné csökkenteni a munkaóráinak a számát, és több időt akar eltölteni a családjával, amelynek tiszteletbeli tagja lesz az új autó.