Fél számmal nagyobb a Korando típusnál a Ssangyong új modellje, az önhordó karosszériás Torres, pontos méretadatokat még nem közöltek – csak augusztus végén indul a forgalmazás –, de azt igen, hogy a csomagtér alaphelyzetben 703 literes, a hátsó ülések ledöntésével 1663 literesre bővíthető (551-1248 liter a Korando értéke). Nem véletlenül emlegetjük a testvérmodellt, hiszen ahhoz hasonlóan a Torres kerekeit is (alapáron az elsőket, felár ellenében mind a négyet) az 1,5-ös turbómotor hajtja 170 LE/280 Nm teljesítménnyel, a váltó alapáron 6 fokozatú automatikus. Később akkumulátoros-elektromos hajtással is megvásárolható lesz a típus.
Teljesen digitális lett a műszerfal, fizikai kapcsolók helyett egy második, 8 colos képátlójú érintőképernyőt helyeznek el a középkonzol alján, amelyről aztán lehet a különböző rendszereket, köztük a szellőzést is vezérelni, a műszerfal tetejére egy 12,3 colos képátlójú érintőképernyő kerül. Fekete, keki és barna belső hangulat közül lehet választani. Dél-Koreában gazdag alapfelszereltséggel adják a Ssangyong Torres-t, holttérfigyelő, sávtartó, vészféksegéd is van a 26,9 millió won-ért, azaz 8 millió Ft-ért rendelhető alapmodellben. Európában nem várható 2023 előtt a Torres piacra lépése.