Újabb hidrid hajtással bővült a Citroën C5 Aircross kínálat, egészen pontosan búcsúzik a 8 fokozatú automata váltóval párosított 1,2-es turbómotor, amelynek a helyére érkezik a Hibrid 136 jelzésű hajtáslánc. Az 1,2-es turbómotor továbbfejlesztett változata (az alkatrészek 40%-a új, köztük láncos vezérlés, változó geometriájú turbófeltöltő, Miller-ciklus szerinti működés) és egy villanymotor hajt be a 6 fokozatú duplakuplungos váltóba.
A benzinmotor 136 LE (5500/perc) és 230 Nm (1750/perc) teljesítményű, a villanymotor 29 LE és 55 Nm teljesítményű, utóbbi alapvetően csak segíti a belső égésű motort, de teljesen elektromos haladás is lehetséges (amíg a bal első ülés alá beépített 432 Wh kapacitású lítium-ion akkumulátor bírja energiával), illetve ez felel az energia-visszatermelésért is. A benzinmotor finom és gyors beindulását egy másik, ahhoz szíjjal csatlakozó 48V-os villanymotor végzi, ez egyébként egy lágyhibrid rendszer, ami szükség esetén 12 lóerővel segíti a benzinmotort.
A szabványos mérés alapján a Citroën C5 Aircross Hibrid 136 Ë-DCS6 fogyasztása 15%-kal marad el az általa váltott, automata váltós benzines motorétól, városban a megtakarítás akár 30% is lehet. A pontos vételár még nem ismert, de a „dízelváltozatéval közel azonos áron” lehet majd megvásárolni az új hibrid hajtást.