Először a Peugeot E-Lion bejelentéskor adtak hírt az öntöltő hibrid hajtás érkezéséről, most pedig részletezték is a Puch Powertrain-nel közösen fejlesztett hibrid rendszert, amivel az aktuális 3008 és 5008 kap néhány év haladékot, amíg párhuzamosan készül majd az év vége felé bemutatkozó, és 2024-ben a kereskedésekbe kerülő, már akkumulátoros-elektromos alapra épülő utóddal – a Ram 1500 REV-ből kiindulva nem zárható ki hatótávnövelőként működő belső égésű motor azokban sem.
De vissza a jelenhez, a 130 lóerős benzineshez képest 15%-kal alacsonyabb szabványos fogyasztást biztosít a 48V Hybrid jelzésű rendszer – városban 2,5 l/100 km, országúton 0,7 l/100 km a megtakarítás. Miller-ciklus szerinti üzemelésre állították át az 1,2 literes 3 hengeres turbómotort, változó geometriájú turbófeltöltőt használnak, a kenési és a hűtési rendszert is módosították, a teljesítménye így már 136 LE (5500/perc), nyomatéka 230 Nm (1750/perc). Az e-DCS6 jelzésű, 6 fokozatú duplakuplungos váltóba egy 28 LE/55 Nm teljesítményű villanymotor is behajt, ez önmagában is képes mozgatni az autót, de segíti a benzinmotort, illetve villámgyorsan újraindítja azt – gurulásnál akár 145 km/órás tempónál is lekapcsol a benzinmotor. A lítium-ion akkumulátor bruttó 898 Wh, nettó 432 Wh kapacitású, 8 év/160 000 km garanciát vállalnak rá (az autóra 7 év/150 000 km garanciát vállalnak) és a bal első ülés alá építik be.