Ahogy korábban, most is hátsókerékhajtású lesz a Porsche Panamera alapváltozata, amelyben ugyanaz a biturbó 3,0 literes V6-os dolgozik, mint a 4S modellben, de ahhoz képest 110 lóerővel csökkentették a teljesítményt – aggódni nem kell, így is maradt 330 lóerő, ami 20-szal több a korábbinál, miközben a szabványos átlagfogyasztás 1 literrel lett alacsonyabb. A váltó itt is az új fejlesztésű, 8 fokozatú duplakuplungos egység, felár ellenében választható összkerékhajtás.
Az Executive névre hallgató, 15 centivel nyújtott változatnál a második sorban ülőket próbálják kényeztetni a még több lábtérrel, a feláras ülések közötti érintőképernyős konzolnál elegánsan, két pohártartó beépítésével oldották meg a toldást, új elem a könyöklőből előhajtható asztalka. Az első ülések támlájára rendelhető hatalmas méretű monitorok 10,1 col képátlójú kijelzőt rejtenek, ezeket táblagépként is lehet használni az autón kívül is.
Az egyébként feláras hátsó árnyékoló csomagot (gombnyomásra az oldalablakok és a hátsó szélvédőt takarják) itt alapáron adják a panoráma üvegtetővel együtt. Csak összkerékhajtással adják a Porsche Panamera Executive karosszériát, amely így a modellsorozat összes motorjával (330-550 LE, hibridet is beleértve) választható.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!