A Ferrari legendájához a 250 Testa Rossa versenyautó is hozzátette a magáét, három világbajnokságot nyert (1958, 1960, 1961), négyszer diadalmaskodott Le Mans-ban (1958, 1960, 1961 és 1962). Ezt az autót hozzák most vissza a The Little Car Company segítségével, 75%-os méretarányban, és szigorúan 299 példányra korlátozott darabszámban.
A Ferrari Classiche műhely jóvoltából az eredeti váz-tervrajzokat digitalizálták és lekicsinyítették, megtartották az eredeti autó futómű- és kormánymű geometriáját. A karosszériából az első, Scaglietti által tervezett barchetta felépítményt választották ki, és ugyanúgy kézzel formálják az alumíniumlemezeket, mint az eredeti konstrukciónál. A fényezés a Ferrari utcai autóinál ma használt vízbázisú lakkal készül, de a megrendelő választható eredeti verseny-megjelenések, egyedileg kreált verseny-megjelenés vagy teljesen egyedi fényezések közül.
Az utastérben csak egy ülést találunk, amelyet „14 évnél idősebb személy” számára méreteztek, az utcai autókban használt bőrből készül a kárpit, a kormánykerék ugyanúgy a Nardi terméke, mint az eredeti versenyautónál. A klasszikus műszercsoport megjelenését megtartották, de átalakultak az információk, hiszen villanyautó a Ferrari 250 Testa Rossa J, olaj- és vízhőfok helyett a hajtómotor- és az akkumulátor hőmérsékletét mutatják az analóg órák, benzinszint- helyett a töltöttséget lehet leolvasni, a sebességmutatón kívül még van egy energia-visszatermelésről informáló mutató is.
Három darab akkumulátort helyeznek el az autó orrában, ez akár 90 km-es hatótávolságot is lehetővé tesz, és több üzemmód közül lehet választani. Kezdőknek ajánlják a Novice-módot, amikor 1,36 lóerő a motorteljesítmény és 20 km az elérhető csúcssebesség, Comfort-módban már 5,4 lóerőnek parancsol a sofőr lába és 45 km/óra az elérhető, Sport és Race módban szabadjára engedi a teljes teljesítményt az elektronika, azaz 16,3 lóerő támadja a hátsó kerekeket, a csúcssebesség meghaladja a 60 km/órát. A lassulásról Brembo tárcsafékek gondoskodnak. A Ferrari 250 Testa Rossa J alapára nettó 93 ezer euró, azaz 33 millió Ft, a megrendeléseket nem lehet másoknak átadni (erről a Ferrari szigorú értékesítési rendszere gondoskodik), és csak 299 darabot készítenek. A rend kedvéért muszáj megjegyezni, hogy az autó közúti használatra nem alkalmas.