ACR, azaz American Club Racing névre hallgat a Dodge Viper közúti autónak a leginkább versenyautós változata, amelyből minden kényelmi extrát száműztek, a 8,4 literes szívó V10-es 645 lóerős, állítható felfüggesztést, karbon-kerámia fékrendszer és Extreme Aero Package névre hallgató spoilerkészletet kap, ami több mint 770 kg leszorító-erőt termel.

A Sports Car Club of America hitelesítette a köridőket, amelyek a következőek:
Laguna Seca – 1:28.65
Road Atlanta – 1:26.54
Waterford Hills – 1:10.89
Nelson Ledges – 1:06.21
Motown Mile – 51.17
GingerMan Raceway – 1:31.91
Pittsburgh International Race Complex – 58.37
Grattan Raceway – 1:22.09
Virginia International Raceway – 2:40.02
Willow Springs Raceway – 1:21.24
MotorSport Ranch – 1:16.98
Buttonwillow Raceway Park – 1:47.70
Inde Motorsports Ranch – 1:33.75

A Laguna Seca pályán Randy Probst volt a sofőr, (1:28.65), aki ugyanezen a pályán Porsche 918 Spyder-rel 1:29.89-et ment, a McLaren P1-essel pedig 1:30.71-et ért el. Természetesen a Dodge tervei között szerepelt egy Nürburgringi kiruccanás is, azonban amikor sor került volna erre, épp sebességkorlátozások voltak érvényben, ezért 2016-ra halasztották a németországi próbálkozást, amikor megint szabadul száguldhatnak majd az autók és az időjárás is kedvez majd a rekordkísérletnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!