A Porschénak jó emlékei vannak a Brands Hatch pályán megrendezett 1000 kilométeres versenyekről, 1970 áprilisában Pedro Rodriguez és Leo Kinnunen 5 kör előnnyel nyert egy 917-essel, az 1984-es versenyen az első hat helyen Porsche végzett – az első helyen Jan Lammers és Jonathan Palmer egy 956-ossal. Még 2020 decemberében két utcai Taycannal a Porsche lefutott egy 1000 km-es versenyt, amely során összesen 13 brit rekordot döntöttek meg – mostanra végzett a Motorsport UK azok hitelesítésével.
Reggel 7-kor volt a rajt, és este 8-kor ért véget a száguldás, négy órán keresztül sötétben köröztek az autók, több zápor gondoskodott arról, hogy soha nem volt teljesen száraz a pálya. A volán mögött Richard Atwood (Le Mans győztes), Jonathan Palmer (F-1), Harry King (2020 Carrera Cup GB győztes) és James Drolin (2020 Cayman Challenge GB győztes) váltották egymást. Nem akarták a fékezéssel és a gyorsítással pocsékolni az energiát, inkább az átlagsebesség-tartásra figyeltek, az utolsó körökben a fiatal pilóták energiafogyasztása 5%-kal csökkent a kezdetihez képest annak köszönhetően, hogy megfogadták a hosszú távú versenyzésben rutinos öreg rókák tanácsait.
Az „1 tonnánál nehezebb villanyautók” között a következő rekordokat döntötte meg a Porsche Taycan 4S: 0-50 km/óra gyorsulás, 50 mérföld megtétele, 100 km megtétele, 500 km megtétele, 500 mérföld megtétele, 1000 km megtétele és álló helyzetből egy óra alatt megtett távolság (98,192 km). A Porsche Taycan Turbo S szintén az „1 tonnánál nehezebb villanyautók” kategóriájában döntött rekordokat: 0-200 km/óra gyorsulás, 100 mérföld megtétele, 200 mérföld megtétele, álló helyzetből indulva 3 óra alatt megtett távolság (450,065 km) valamint 12 óra alatt megtett távolság (915,762 km).
A rekordkísérletben résztvevő autók a Performance Plus akkumulátort kapták, amelyeket 270 kW-tal lehet tölteni, azaz 22,5 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttség. A Taycan 4S-ről közreadták, hogy az hat alkalommal ment ki tölteni, egy-egy kiállás átlagosan 30 percig tartott (összesen 3 óra 3 másodperc), ebben a boxutcába be- és kihajtás, és az akkumulátor 5%-ról 85%-ra töltése volt benne.