A csomagtérfedélre szerelt Hybrid jelvényről lehet majd megismerni a Suzuki Vitara, SX4 S-Cross és Swift Sport legújabb változatát, amelyeknél 48V-os feszültségű lágy-hibrid rendszer csökkenti a fogyasztást. A továbbfejlesztett 1,4 literes Boosterjet fantázianevű turbómotor teljesítménye 129 lóerőre csökken, a maximális nyomaték emelkedik, de szűkebb fordulatszám-tartományban érezhető, a 232 Nm-es maximum a 2000-3000/perc tartományban áll a vezető rendelkezésére. Ezen kívül egy 13 lóerő és 50 Nm teljesítményű villanymotor segíti a belső égésű erőforrást, amely az anyósülés alá szerelt 8 Ah kapacitású akkumulátorból meríti az erejét, a 12V/48V átalakító a vezetőülés alá kerül.
Jelentősen csökken a Boosterjet Hybrid fantázianevű, egyébként K14C kóddal rendelkező motorral szerelt autók fogyasztása. A Swift Sport esetén például 125 g/km-ról 108 g/km-re csökken a szabványos átlag, a Vitaránál 131 (138) g/km-ről 104 (111) g/km-re (zárójelben az AllGrip összkerékhajtású változat adatai), míg az SX4 S-Cross esetén 132 (139) g/km-ről 104 (110) g/km-re mérséklődik a CO2-kibocsájtás. Első körben csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják a 48V Hybrid rendszert, a hatfokozatú automatikus váltó egyelőre eltűnik a választékból.
A Vitara esetén még van egy másik változás is, az új lágy-hibrid hajtással együtt átalakul a LED-es fényszóró is, amelynél a jövőben egy teljes szélességében végigfutó vízszintes kék osztást találunk majd az eddigi helyett. A legolcsóbb Vitara 48V Hybrid listaára 4,99 millió Ft-ra emelkedik, a kereskedői árról még nincs információn.