Elődjének köridejét 12,3 másodperccel múlta alul az aktuális 911 GT3. „A fejlesztésnél a motorerő növelése mellett a vezetési minőség optimalizálásán volt a hangsúly,” mondta elragadottan Frank-Steffen Walliser, a Porsche Motorsport és GT autókért felelős alelnöke.
„Néhány évvel ezelőtt ilyen köridőkre csak vérbeli versenyautók voltak képes slick abroncsokkal,” tette hozzá Andreas Preuninger, a GT terméksorozat igazgatója. „Az új GT3 minderre viszonylag kisebb teljesítménnyel képes, miközben tökéletesen alkalmas a hétköznapi használatra.”
A 911 GT3 szívó boxermotorja 500 lóerős, a hátsókerék-kormányzással, hétfokozatú dupla kuplungos váltóval és Michelin Sport Cup 2 N1 abroncsokkal felszerelt sportautó a sorozatgyártásnak megfelelő állapotban közelítette meg az eifeli célvonalat. A 8 fokos külső hőmérséklet és a 14 fokos aszfalt ideális körülményeket teremtett Lars Kern Porsche tesztpilóta számára a rekorddöntéshez.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!