A Renault mintegy 15 ezer munkavállalótól válik meg a következő három év során, a legtöbbet, mintegy 4600 embert Franciaországban küldenek majd el – a cégvezetés szerint nyugdíjazásokkal és kivásárlásokkal hajtják végre ezt a leépítést. Lesznek majd gyárbezárások is, amelyek során más üzemekben ajánlanak fel munkahelyeket az érintetteknek, azt nem részletezik a sajtóanyagban, hogy a világ többi részén történő 10 ezer fős leépítést hogyan hajtják végre.
A fejlesztési költségeket a konszernen belüli együttműködés elmélyítésével 800 millió euróval csökkentik, leegyszerűsítik a fejlesztési folyamatot, a felhasznált alkatrészeket (építőkészlet), a munkát pedig a francia központi fejlesztőközpontba koncentrálják, a külföldi létesítményeket „újragondolják”.
650 millió eurót spórolnak meg azzal, hogy a gyártókapacitást a jelenlegi évi 4 millió példányról 3,3 millió példányra csökkentik, leállítják a kapacitásbővítéseket.
A támogató funkciók jobb hatékonyságú üzemeltetésével 700 millió euróval csökkentik a költségeket, növelik a digitalizációt és csökkentik a létszámot, optimalizálják az általános és marketing-költségeket.
Kínában a közös vállalatot átadják a partner Dongfeng-nek, megszüntetik a belső égésű motorral szerelt autók forgalmazását, Európában felülvizsgálják az értékesítési hálózatot.