A 2003-ban bemutatott Bentley Continental ráncait még 2011-ben alaposan kisimították (például 70 kg-mal csökkent a tömeg), de még most, 12 év után se tervezik az utód piacra dobását, helyette csak egy kicsit finomítanak a megjelenésen és a technikán.
Új az első lökhárító, az alsó légbeömlőben lendületes légterelőt látunk, de vannak új fém-karosszériaelemek is: az első sárvédőkben elhelyezett szellőzőnyílások immár a márkajelzés „repülő B” betűjét mintázzák, jobban domborodik a csomagtérfedél, és van egy új karaktervonal is a hátsó sárvédőn. A hátsó lökhárítóban diffúzornak látszó betétek helyeztek el a V8 S és a GT Speed változatoknál, újak a 20 vagy 21 colos könnyűfém felnik is.
A legújabb kommunikációs szolgáltatásokat is biztosító fejegység mellett új ülések és dekoráció dobják fel a belső teret. Műszaki oldalról a W12-es biturbó motornál történt változás, az alap-szinten 575-ről 590 lóerőre emelkedett a teljesítmény, a 625 lóerős maradt 625 lóerős, a szabványos fogyasztás minden esetben 5 százalékkal javult a hengerlekapcsolás megjelenésével. Az új lökhárító mellett a feltűnő karosszériaszínekről lehet felismerni a 2016-os modellévhez tartozó Bentley Continetal és Flying Spur példányokat – feltéve, hogy a tulajdonos elég merész.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!