Úgy osztották le a lapokat a szlovéniai üzemben, hogy a Smart Brabus változata dupla kuplungos váltót kap, az ugyanazt a 0,9 literes háromhengeres turbómotort hasznosító Renault Twingo GT pedig csak ötfokozatú, kézi kapcsolású váltóval készül. Csekélység…
Stílusában a modellt beharangozó Twinrun tanulmányt idézi az új GT, de két fontos dologról le kell mondani: nincs háromajtós karosszéria, és az ülések mögött se a 3,5 literes V6-os motor dolgozik. Egyedi 17 colos felniken gördül a kis forró ferdehátú, négy színben lesz választható a sportváltozat, a fényképeken látható narancs exkluzív, ezen kívül még fehér, fekete és szürke áll rendelkezésre.
A felfüggesztését áthangolják a normál változathoz képest, az ESP se lesz annyira szívbajos, és a kormányművét is közvetlenebb áttételezésűre cserélik. A kis blokknak a szívósor átalakításával, tehát a levegőáramlás felgyorsításával és a vezérlőelektronika átprogramozásával sikerült növelni a teljesítményét, amely 90 LE/135 Nm helyett 110 Nm/170 Nm. Hogy még ennél is többet érezzen a sofőr, a végáttételt is rövidebbre vették a Twgino GT esetén, amelyet a június 23-26 között megrendezésre kerülő Goodwood FOS-on lepleznek le; akkor lesznek majd menetteljesítmény-adatok és fényképek a belső térről.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!