Egyáltalán nem volt hétköznapi a Jaguar E-Type világpremierje, a Genfi Autószalon előestéjén olyan nagy érdeklődést váltott ki a Bob Berry, a gyár PR-menedzsere által keréken Svájcba vitt kupé – 9600 HP rendszám –, hogy telefonált Coventry-be és a már kész roadstert is odarendelte. Utóbbi – 77 RW rendszám – volánja mögé bepattant a gyár tesztpilótája, Norman Dewis, és másnapra megérkezett az 1640 km-es távolságban lévő Genfbe – akkor azért nem volt olyan fejlett a gyorsforgalmi úthálózat, mint manapság. A többi már történelem, a két autó több mint 500 megrendelést gyűjtött az autószalon ideje alatt.
Ezt a rendkívüli eseményt élhették most át a világpremier 60. évfordulóján bejelentett, és időközben elkészült E-Type 60 Collection tulajdonosai, hiszen a gyár meghívására Coventry-ből Genfbe hajtottak. Persze nem éjszakai száguldozásról volt szó, hanem kényelmes tempójú, luxus szállásokat és különleges programokat tartalmazó túráról, amelynél olyan szinten mindenre kiterjedt a gyár figyelme, hogy az autóban utazóknak még korabeli ruhákat is készítettek, az utastér kárpitozása során megmaradt szövetből az autók saját kabalamackóját is megvarrták. A modern fejegységgel rendelkező autókba az 1961. március 15-i hét USA és Brit toplistás zenéit töltötték fel, és a csomagteret tökéletesen kitöltő egyedi kofferszett segítette az utazást.
Amíg Norman Dewis mindössze 11 óra alatt letudta az 1640 km-t, az emléktúra 5 napig tartott. Igazság szerint egy kicsit tovább is mentek az újjáépített autók, hiszen Genfet elhagyva egészen a Gotthard hágóig mentek, ahol aztán a konvoj a 37 kanyarral és 24 visszafordítóval rendelkező úton végighajtva az Ollon-Villars hegyi felfutó útvonalán is végighajtottak – Bob Berry is ide vitte el a potenciális vásárlójelölteket abból a célból, hogy meggyőzze őket az E-Type tudásáról.