Ahogy az ember elkezdni megismerni az IED Syrma elnevezésű tanulmányt, úgy lesz egyre nyilvánvalóbb, hogy a McLaren márka termékeit próbálták másolni/felülmúlni az alkotók – egyszerre több évtizedből merítettek.
Ők egyébként pontosan 11-en vannak és az olasz Transportation Design School at Istituto Europeo di Design iskola hallgatói. Az ötlet egyébként a kínai Xingwu Li-től származik, az ő munkáját pedig a következő társai segítették: Marshin Bhatt, Gaurav Anand Jagtap, Sunny Gurmukh Ramrakhiani és Rahul Surendra Sadwelkar Indiából, Jacek Chrzanowski Lengyelországból, Cho-ta Lu Tajvanról, Dror Peleg Izraelből, Aldo Hernandez Schurmann Mexikóból és Reza Shahla Iránból.
Az utastérben úgy helyzeték el a három embert, hogy a vezető középen ül, a két utas pedig mellette-mögötte. Ezt az elrendezést eddig csak a McLaren F1-esnél használták. Aztán ott van a technika, amiről nagy vonalakban annyit árulnak el, hogy egy 4,0 literes V8-as belső égésű motor és egy villanymotor állítja elő a 900 lóerős rendszerteljesítményt. Ez pedig az épp aktuális McLaren P1-eshez áll nagyon közel.
Sajnos arról nincs szó, hogy ez a nemzetközi összefogással megszületett igen szemrevaló gépből akárcsak egy kis szériát is készítenének, ahhoz ugyanis alaposan át kellene tervezni azt, hiszen olyan apróságokról feledkeztek meg az alkotók, mint az oldalablak. E nélkül pedig nagyjából az első jobbkezes kereszteződés az ID Syrma végét jelenti.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!