Jelenleg a Lexus márka csúcsmodellje, az LS limuzin a egyedüli, ami még az L-Finesse formavilág előtti időkből származik, igaz, a legutóbbi modellfrissítéskor mindent megtettek az aktualizálás érdekében. Hamarosan azonban generációváltás következik, az LF-FC nevű tanulmány mutatja azt, mire számíthatunk.

Az 5,3 méteres hosszúságú, 2 méter széles és 1,41 méter magas limuzin megjelenése lendületes lett. A jellegzetes formajegyeket mutatják a hatalmas méretű hűtőrács és a LED-es világítótestek, és  még kupészerű tetővonalról is említést tesznek. A karosszéria különlegessége még a 21 colos felnik, amelyeket karbonból sütöttek.

Az utastérben megszabadultak a gomboktól és a kapcsolóktól, az érintőképernyők mellett mozdulatvezérlés is van a fedélzeten. Azonban nem a levegőben kell mutogatni, egy hologram segítségével lehet vezérelni a klímaberendezést és a szórakoztatóelektronikai funkciókat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hajtásról nem sok mindent mondanak azon kívül, hogy nagy teljesítményű tüzelőanyagcella termeli az áramot, amelyet aztán virtuális összkerékhajtás segítségével ad át a talajnak, alapvetően hátsókerékhajtású a Lexus LF-FC, de a stabilitás érdekében az első kerekeket hajtó villanymotorok is bekapcsolódnak. A T alakú hidrogéntartályok a hátsó ülések között-mögött helyezkednek el, a vezérlőegység az első ülések között kapott helyet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!