Hétköznapi halandó számára talán felesleges erőlködésnek tűnhet, de a BMW M GmbH mérnökei számára igenis zavaró volt a kínálatban a Competition Package-dzsel szerelt M4 Coupé (450 LE) és az M4 GTS (500 LE) közötti űr, amelyet a most bemutatott, limitált darabszámban készülő M4 CS-vel (460 LE) tömnek be.
A 10 extra lóerő mellett alapfelszerelésként kapja az M DCT dupla kuplungos váltót és az M Driver’s Package-et a CS, utóbbiból következően a végsebességet csak 280 km/h-nál korlátozza az elektronika, a felfüggesztés a Cometition Package-ből érkezik kovácsolt alumínium lengőkarokkal és kerékagyakkal, és szériában kapja az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást az új modellváltozat. A sok apró módosításnak köszönhetően sikerült 7 perc 38 másodpercre leszorítani az autó Nürburgring Nordschleife köridejét, ami 14 másodperccel jobb a normál M4-es kupé (431 LE) teljesítményénél.
Ebben persze szerepe van a kifejezetten ehhez az autókhoz fejlesztett abroncsoknak is, elöl 9J x 19”-os, hátul pedig 10J x 20”-os könnyűfém keréktárcsákat alkalmaznak, amelyekre 265/35 R19 illetve 285/30 R20 méretű Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikat szerelnek. Ezek alapvetően versenypályára szánt, de bizonyos kompromisszumokkal közúton is használható semi-slick abroncsok, aki inkább a hétköznapi használhatóságot tartja szem előtt, annak felár nélkül adják az utcai mintázatú Michelin Sport gumikat.
Egyedi első lökhárítót kap az M4 CS, amelyre még egy – parkoláskor könnyen sérülő – karbon koptatót is szerelnek. A hátsó lökhárító az M4 GTS-ről érkezik az OLED-technológiás hátsó lámpákkal együtt, az aerodinamikai csomagot egy új, meredek szögben álló karbon légterelővel teszik teljessé.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!