Kifejezetten az indiai piac igényeinek megfelelően készíti el új, 1,0 literes lökettérfogatú háromhengeres dízelét a Suzuki, amelyet a WagonR (nem keverendő a nálunk is gyártott/forgalmazott WagonR+-szal) típus számára készítenek.
Ez egy japán belpiacos autón alapuló Maruti, amely a keskenysége miatt csak háromhengeres erőforrást tud fogadni. Állítólag nem egyszerűen elvágják az 1,3 literes dízelt (ahogy a Chevrolet cselekedett a Spark/Beat esetén), hanem egy új erőforrás-generáció tagja a motor. A lökettérfogat 970 köbcenti, a megcélzott teljesítmény 60 lóerő, a maximális nyomaték 150 Nm. Az erőforrás az indiai igényeknek megfelelően az Euro IV-es szintet tudja (ott most ez a hatályos), az Euro V eléréséhez szükséges drága kipufogógáz-utánkezelés miatt nem valószínű, hogy eljut Európába is az új kis dízel.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!