A kilencvenes évek végén találták ki a Porsche Austriánál, hogy külön márkává fejlesztik a használtautó-értékesítést, hazánkban 2000-ben akarták bevezetni a márkát, azonban mivel egy tatabányai gumis birtokolta a névjogokat, egy évet csúszott az indulás. 18 évvel ezelőtt érkezett meg a Weltauto hazánkba, majd amikor 2011-ben a Volkswagen konszern átvette a márkát, akkor kapta meg a Das Weltauto nevet, és világszerte bevezették a Porsche Austria által alapított szolgáltatást. Ez kifejezetten a 0-7 éves másodkézből származó járművekre koncentrál, amelyek ellenőrzött előélettel bírnak és műszaki illetve mobilitási garanciát is vállalnak rájuk, és finanszírozási ajánlatokat is kapnak az ügyfelek.
Porsche Hungaria használt autó üzletága most adta át a 125.000. minőségi használt autóját a Porsche Buda márkakereskedésben, egy közel 39.000 kilométert futott, Reference felszereltségű, 1.2 TSI SEAT Leont.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a mai napon átadhattuk a 125 000. használt autónkat, amely egyfajta visszaigazolása annak, hogy a piac elismeri a szolgáltatásunkat, a vásárlók pedig keresik a minőségi kínálatot. A használt autó vásárlás során az egyik legfontosabb lépés az, hogy megbízható helyről vásároljunk, egy olyan cég, amely tizennyolc éve komoly garanciális háttérrel és profi szakemberekkel működik, várhatóan évekkel később is megtalálható lesz, s akár probléma esetén is a vevő rendelkezésére áll – mondta el Frank György, a Das WeltAuto márkaigazgatója. – Ami pedig a legfontosabb: mi arra törekszünk, hogy aki egy autót már vett nálunk, az később is az ügyfelünk maradjon, és a második, majd a harmadik négykerekűjét is tőlünk vásárolja.”
Magyarországon az első évben 12 márkakereskedés foglalkozott használt gépkocsikkal, 2007-ben a fokozatos növekedés következtében már 51 márkakereskedés értékesített másodkézből származó négykerekűt. A válság megtépázta a kereskedéseket, mára mintegy 30 tagja van a hálózatnak, de a kedvező piaci környezet miatt újabb bővítéseket terveznek. Elsősorban olyan, a Porsche Hungaria márkáit újonnan értékesítő kereskedéseket, de a területi lefedettség biztosítása érdekében a csak márkaszervizzel rendelkező partnerek felvételét is fontolgatják. A márka 2001 óta évente átlagosan 6.850 gépkocsit értékesített Magyarországon, 2019-ben várhatóan 7.800 autót adhat el a hálózat.