„Fontos, hogy most tartsuk a távolságot!” – vallja az Audi és a Volkswagen márka is, amelynél olyan komolyan gondolják ezt az üzenetet, hogy még az embmlémájukat is átalakították a cél érdekében.
„A vírus köhögéssel, tüsszentéssel, kilégzéssel kerül a környezetbe. Ezért is fontos több mint 2 méter távolságra maradni a megbetegedett személyektől és betartani az alapvető higiéniai szabályokat, mert azzal megfertőződhet valaki, hogy a cseppekkel szennyezett tárgyakhoz vagy felületekhez ér, majd a szeméhez, orrához vagy szájához nyúl” – olvasható a leírás a koronavírusról a koronavirus.gov.hu oldalon.
Épp ezért világméretű kampány indult, amely figyelmeztet arra, ebben a nehéz időben tartsuk egymástól a távolságot, így védve magunkat, és társainkat.
Az Audi és a Volkswagen pedig erre úgy próbálja felhívni a figyelmet, hogy még a logójukban az elemeket is eltávolították egymástól. Íme!