A ratrod stílus rozsdás alkatrészekből összerakott veterán amerikai autókat jelent – általában. A forrás ezúttal is Amerika, azonban a műszaki donor ez esetben egy Mazda MX-5-ös volt.
Eléggé leharcolt használtautóként került tulajdonosához ennek a cikknek a főszereplője, egy Mazda MX-5-ös. Azonban egész addig becsülettel szolgált, amíg egy teherautó hátulról bele nem szaladt. Ezek után már nem volt értelme megmenteni az autót, de igazából hasznosítható alkatrésze se maradt. A biztosítótól kapott pénzből azonban kijött ez a ratrod.
Az első- és hátsó segédkeretet összekötő egyedi vázat hegesztett az eladó, azaz a Mazda MX-5-ös gyári felfüggesztései dolgoznak a régies megjelenésű autó alatt, és az 1,8 literes négyhengereshez se nyúlt hozzá. A karosszéria a szükséges minimumra korlátozódik, két ülés, középre helyezett Mazda műszeregység. A hátsó rész íve úgy született, hogy egy söröshordó köré hajlított lemezekből állt össze – előbbiből lett a benzintank. Motorháztető már nincs, a hűtőrács két darab Ford sárvédő-javítóív összehegesztésével született meg. Az eredmény egy ratrod, amely egy japán autó megbízhatóságával rendelkezik. Mindezért csak 8000 dollárt szeretne kapni az építő, aki árverésen próbál meg túladni autóján.